0252 319 13 51

Bodrum Ofis Taşımacılığı

Bodrum Ofis taşımacılığı hizmeti diğer nakliyat hizmetlerimize ek olarak kurumsal nakliye hizmetlerimiz çatısı altında sunduğumuz nakliye hizmetidir. Bu alanda nakliye çalışmalarımız ve kurumsal referanslarımız mevcuttur. Ofis taşıma işinde her daim dikkatli nakliye hizmeti sunmak temel taşımacılık ilkemizdir. Çünkü ofis taşımacılığı hizmeti sunacağınız bir firmanın ofis malzemelerin o şirketin demirbaşları olduğunun farkındayız. Ofis taşıma işinde can alıcı nokta, kaliteli eşya ambalajlama işlemidir. En iyi şekilde paketlemesi yapılan ofis malzemeleri dikkati ve özenli bir şekilde ambalajlandığında taşınma esnasında herhangi bir çizilme yada kırılma durumu ile karşı karşıya kalmamaktadır. Ofis taşıma hizmeti sunarken, taşınılacak ofise taşınma öncesi bir ekspertiz gönderimiz olmaktadır. Ekspertiz çalışanımız ofis'de yer alan eşyaarın analizini yaparak, ihtiyaç olunan taşınma mazlemeleri hakkında detaylı bir rapor hazırlar. Firmamızda taşınma gününde gerekli nakliyat personeli ve ekipmanlar ile taşınma gününde haızr bir şekilde adresinizde olacaktır.

 

Ofis taşıma hizmetlerimiz tamamen kurumsal olarak, resmi olarak hazırlanmış imzalı ve kaşeli nakliyat sözleşmesi ile sunulmakta olup, Fatura ile ödeneklerinizi resmileştireceğiniz çerçevede sunulmaktadır. Ofis taşıma işleminde taşınma hizmeti alan demirbaşlarınız nakliyat teslim sürecine kadar nakliyat sigortamız ile güvence altına alınmaktadır. Nakliyat sigortası sayesinde tüm ofis malzemeleriniz en güvenilir şekilde yeni ofis adresinize ulaştırılacaktır. Sizlerde kaliteli ve resmi larak sunulan; Bodrum Ofis taşımacılığı hizmetlerimizden faydalanmak için hemen firmamıza ulaşın. Dönemsel olarak sunulan ofis taşıma hizmetlerimizde %25 varan ofis taşıma nakliyat indirimlerimizden de faydalanabilirsiniz. Bu sayede uygun fiyat politikamız ve dönemsel ofis nakliyatı indirimlerimiz sayesinde bütçenizi yormayacak şekilde taşınma hizmetleri alabilirsiniz. Hemen bize ulaşın.